Identitats en conflicte en el cinema catalá

Identitats en conflicte en el cinema catalá

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788491163312
Any d'edició:
Matèria
ECONOMIA I EMPRESA
ISBN:
978-84-9116-331-2
Pàgines:
204
Enquadernació:
LIBRO EN OTRO FORMATO
idioma:
CATALAN
Ample:
155
Alt:
235
Disponibilitat:
DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)
Col·lecció:
MANUALES

Descompte:

-5%

Abans:

20,00 €

Després:

19,00 €
IVA inclòs
Comprar

Des dels estudis culturals i els estudis fílmics, la problemática sobre la identitat ha establert una línia molt fecunda de recerca académica que analitza, per exemple, els processos identitaris referits a minories étniques, racials o sexuals, o explora les dinámiques d aquelles cinematografies que puguin serassimilades a un determinat context cultural o a certes delimitacions nacionals o transnacionals. Des d un posicionament crític i amb una mirada ampliada sobre el concepte d identitat, aquest compendi de textos aborda qüestions com la idea relliscosa d identitat nacional, la recuperació de la memória (histórica), la constitució d identitats urbanes i les tensions amb la subcultura o el cinema alternatiu, els estudis de génere i les práctiques cinematográfiques crítiques o les estratégies industrials de distinció comercial. Des del cinema de no-ficció el cinema de génere o produccions realitzades en els marges de la indústria, aquest volum proposa un apropament a algunes produccions del cinema catalá actual per a comprendre les problemátiques polítiques i culturals que el caracteritzen.

Matèria a Libreria Miranda-Bueu

  • Las reglas Incoterms 2010« -5%
    Titulo del libro
    Las reglas Incoterms 2010«
    CABRERA CANOVAS, ALFONSO
    Marge books
    La globalización económica ha incrementado las transacciones internacionales relacionadas con el aprovisionam...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    26,00 €24,70 €

  • GESTIÓN ACTUAL DE UNA ONG -5%
    Titulo del libro
    GESTIÓN ACTUAL DE UNA ONG
    Moro da Dalt, Lorena
    Lid
    Lorena Moro coordina un equipo de autores para adaptar los métodos empresariales de gestión a la realidad de ...
    No disponible

    19,90 €18,91 €

  • Economía sin corbata -5%
    Titulo del libro
    Economía sin corbata
    Varousakis, Yanis
    Destino infantil
    El flamante ministro de Economía griego, Yanis Varoufakis, nos invita a conocer de una forma amena, educativa ...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    14,96 €14,21 €

  • IMPORTACIÓN Y EXPORTACIÓN DESPUÉS DEL BREXIT -5%
    Titulo del libro
    IMPORTACIÓN Y EXPORTACIÓN DESPUÉS DEL BREXIT
    Nº 14
    Choque Alarcón Deisi
    Formacion alcala
    Los efectos del Brexit se ven claramente en el proceso de importación y exportación, puesto que las mercancí...
    No disponible

    12,00 €11,40 €

  • Hacer:¡nada! -5%
    Titulo del libro
    Hacer:¡nada!
    Murninghan, John Keith
    Conecta
    Muchos jefes -los adictos al trabajo pero también aquellos orientados a los resultados- se implican en exceso....
    No disponible

    15,90 €15,11 €

Uoc editorial a Libreria Miranda-Bueu

  • La antropología de la alimentación en España: perspectivas actuales -5%
    Titulo del libro
    La antropología de la alimentación en España: perspectivas actuales
    Cantarero , Luis
    Uoc editorial
    La alimentación es un universo de conocimientos, de leyes y de reglas,  al mismo tiempo natural y sociocultura...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias..)

    19,00 €18,05 €

  • L'estratégia electoral -5%
    Titulo del libro
    L'estratégia electoral
    Canaleta, Pau
    Uoc editorial
    Les campanyes electorals del segle XXI són molt complexes i es lliuren  en múltiples fronts i durant molt tem...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    9,90 €9,41 €

  • Infraestructuras y medio ambiente II -5%
    Titulo del libro
    Infraestructuras y medio ambiente II
    Herce Vallejo, Manuel
    Uoc editorial
    La Historia ha mostrado cómo las infraestructuras bien concebidas fueron capaces de adecuar armónicamente la ...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias..)

    15,00 €14,25 €

  • Una palabra vale más que mil imágenes -5%
    Titulo del libro
    Una palabra vale más que mil imágenes
    Nº 726
    Caballé May, Jordi
    Uoc editorial
    La creatividad no es innata. El copywriting se aprende. De la misma forma que podemos trabajar los músculos de...
    No disponible

    15,00 €14,25 €

  • GESTIÓN ESTRATEGICA, INNOVACIÓN Y PROSPECTIVA EN COMUNICACIÓN -5%
    Titulo del libro
    GESTIÓN ESTRATEGICA, INNOVACIÓN Y PROSPECTIVA EN COMUNICACIÓN
    Nº 544
    Sánchez González, María
    Uoc editorial
    Este manual va dirigido a estudiantes y profesionales de la comunicación, y a aquella spersonas interesadas en...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    30,00 €28,50 €